Мета:
¨ Становлення кожного учня як
особистості, розвиток позитивної самооцінки;
¨ Виховання свідомої
дисципліни, відповідальності за самого себе, за себе в колективі та за увесь
колектив;
¨ Сприяти інтерактивному
спілкуванню через організацію спільної діяльності, щоб змінити поведінку та
взаємовідносини, покращити взаємодію на принципах толерантності;
¨ Розвивати творчі здібності,
ініціативність;
¨ Виховувати почуття дружби,
взаємодопомоги, колективізму
Тип проекту:
довготривалий
Керівники: класний керівник, практичний психолог
Завдання:
¨ Створювати
позитивний емоційний стан, який виникає в результаті впевненості у своїх
можливостях;
¨ Розвивати
вміння і навички групової взаємодії;
¨ Підвести
до усвідомлення унікальності кожної особистості створювати умови для самореалізації
кожного члена колективу;
¨ Розвивати
вміння "слухати” і "чути” інших людей; спілкуватися толерантно;
¨ Створення
умов для розвитку творчих здібностей учнів;
¨ Досягнення
високого рівня міжособистісного взаєморозуміння між вихователем і вихованцями у
спілкуванні між собою.
Хід проекту
Розділи та форми роботи
І. Підготовчий
-
Знайомство з класом через спілкування з учителем початкових
класів, батьками та самими дітьми:
-
Формування органів учнівського самоврядування, розподіл
доручень, поділ на мікрогрупи для виконання різноманітних доручень;
-
Проведення психологічної діагностики учнів;
-
Анкетування учнів з метою виявлення схильностей, інтересів,
вподобань;
-
Планування та розробка виховних годин, свят, заходів,
екскурсій, подорожей та ін.
-
Залучення батьків.
ІІ. План
реалізації проекту:
Ø Організація колективних справ
під девізом "Приймаємо участь всі” (дні іменинника, новорічні свята,
різноманітні турніри, спортивні змагання, екскурсії, пікніки, участь в
загальношкільних заходах, відкриті уроки).
Ø Формування органів
самоврядування, розподіл доручень
Ø Випуск газет
Ø Залучення до занять в гуртках
Ø Підготовка та проведення
тематичних виховних годин
Ø Контроль за успішністю та
дисципліною
Ø Співпраця з
учителями-предметниками та батьками
Ø Підготовка та проведення
занять практичним психологом ("Давайте познайомимося”, "Я та інші”, "Вчимося
розуміти й поважати інших”, "Підліток і конфлікт”)
Ø Проведення батьківських зборів
за участю практичного психолога "Ефективна взаємодія батьків і дітей.
Психологічні особливості дітей даного віку”.
Ø Виховний захід "Батьки і
діти: мистецтво спілкування”
Ø Індивідуальна робота з
учнями, які мають проблеми у спілкуванні з однокласниками (практичний психолог)
ІІІ. Аналіз
очікуваних результатів
v Активна життєва позиція
v Навички підготовки та
проведення різноманітних заходів
v Доброзичливий мікроклімат в
учнівському колективі
v Заохочення активних учасників
життя класу
v Взаєморозуміння у спілкуванні
з однокласниками, вчителями, класним керівником
ІV. Гіпотеза
¨ Охоплення та залучення учнів
класу до колективних справ
¨ Розвиток творчих здібностей,
покращення емоційного стану, згуртування колективу
¨ Формування активної життєвої
позиції