Середа, 25.12.2024, 22:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Полтавська гімназія №17

Меню сайту
Спільнота
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Проект “Від особистості в колективі до колективу особистостей”

Мета:

¨    Становлення кожного учня як особистості, розвиток позитивної самооцінки;

¨    Виховання свідомої дисципліни, відповідальності за самого себе, за себе в колективі та за увесь колектив;

¨    Сприяти інтерактивному спілкуванню через організацію спільної діяльності, щоб змінити поведінку та взаємовідносини, покращити взаємодію на принципах толерантності;

¨    Розвивати творчі здібності, ініціативність;

¨    Виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, колективізму

Тип проекту: довготривалий

Керівники: класний керівник, практичний психолог

Завдання:

¨    Створювати позитивний емоційний стан, який виникає в результаті впевненості у своїх можливостях;

¨    Розвивати вміння і навички групової взаємодії;

¨    Підвести до усвідомлення унікальності кожної особистості створювати умови для самореалізації кожного члена колективу;

¨    Розвивати вміння "слухати” і "чути” інших людей; спілкуватися толерантно;

¨    Створення умов для розвитку творчих здібностей учнів;

¨    Досягнення високого рівня міжособистісного взаєморозуміння між вихователем і вихованцями у спілкуванні між собою.

 

 

 

Хід проекту

Розділи та форми роботи

І. Підготовчий

-         Знайомство з класом через спілкування з учителем початкових класів, батьками та самими дітьми:

-         Формування органів учнівського самоврядування, розподіл доручень, поділ на мікрогрупи для виконання різноманітних доручень;

-         Проведення психологічної діагностики учнів;

-         Анкетування учнів з метою виявлення схильностей, інтересів, вподобань;

-         Планування та розробка виховних годин, свят, заходів, екскурсій, подорожей та ін.

-         Залучення батьків.

ІІ. План реалізації проекту:

Ø     Організація колективних справ під девізом "Приймаємо участь всі” (дні іменинника, новорічні свята, різноманітні турніри, спортивні змагання, екскурсії, пікніки, участь в загальношкільних заходах, відкриті уроки).

Ø     Формування органів самоврядування, розподіл доручень

Ø     Випуск газет

Ø     Залучення до занять в гуртках

Ø     Підготовка та проведення тематичних виховних годин

Ø     Контроль за успішністю та дисципліною

Ø     Співпраця з учителями-предметниками та батьками

Ø     Підготовка та проведення занять практичним психологом ("Давайте познайомимося”, "Я та інші”, "Вчимося розуміти й поважати інших”, "Підліток і конфлікт”)

Ø     Проведення батьківських зборів за участю практичного психолога "Ефективна взаємодія батьків і дітей. Психологічні особливості дітей даного віку”.

Ø     Виховний захід "Батьки і діти: мистецтво спілкування”

Ø     Індивідуальна робота з учнями, які мають проблеми у спілкуванні з однокласниками (практичний психолог)

ІІІ. Аналіз очікуваних результатів

v    Активна життєва позиція

v    Навички підготовки та проведення різноманітних заходів

v    Доброзичливий мікроклімат в учнівському колективі

v    Заохочення активних учасників життя класу

v    Взаєморозуміння у спілкуванні з однокласниками, вчителями, класним керівником

ІV. Гіпотеза

¨    Охоплення та залучення учнів класу до колективних справ

¨    Розвиток творчих здібностей, покращення емоційного стану, згуртування колективу

¨    Формування активної життєвої позиції

Форма входу
Пошук

Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Корисні посилання

УЦОЯО ХРЦОЯО УО
Зворотній звязок
E-mail отправителя *:
Тема письма:
Текст сообщения *:


Copyright Гімназія №17 © 2010-2024